Erasmus+ KA201 projekt
Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education
Mnoga istraživanja pokazuju kako socio-ekonomski status učenika ima izrazit utjecaj na njihov socio-emocionalni razvoj, kao i na obrazovne ishode. S obzirom na to da učenici odrasli u socijalno i ekonomski depriviranim obiteljima nemaju iste uvjete za kognitivni i socio-emocijalni razvoj, dakle nemaju iste startne pozicije, je li prihvatljivo očekivati da će u trci zvanoj obrazovni sustav moći ravnopravno sudjelovati?
Dvogodišnjim projektom BRAVEdu, Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education, koji je započeo u rujnu 2017. godine, NEPC (Mreža centara za obrazovne politike) je uz pomoć Foruma za slobodu odgoja te drugih šest partnerskih škola i udruga iz četiri zemlje odlučio osnažiti škole za pružanje podrške učenicima nižeg socio-ekonomskog statusa kako bi ostvarili svoj puni potencijal u socio-emocionalnom razvoju te školskom uspjehu.
Naša škola je bila jedan od partnera u ovom projektu, a učiteljica Snježana Duić je sa svojim razredom sudjelovala u aktivnostima projekta.
Poseban je naglasak stavljen na istraživanje estonskog obrazovnog sustava, s obzirom na to da Estonija unatoč značajnom postotku stanovništva s prosječnim ili ispodprosječnim primanjima (čime je usporediva s drugim tranzicijskim zemljama koje sudjeluju u projektu), na PISA istraživanjima postiže izrazito visoke rezultate.
Organizirana je i ljetna škola od 2. do 6. srpnja 2018. godine u trajanju od 40 sati na kojoj su sudjelovale učiteljice Snježana Duić, Mirta Balog Lovreković, Marija Vidalina i Andrea Španićek.
Kao rezultat projekta nastao je priručnik „Kreativne ideje za ublažavanje posljedica siromaštva na djecu i mlade: aktivnosti za rad u školi“. U izradi priručnika je sudjelovala učiteljica Snježana Duić, a prevela ga je učiteljica Mirta Balog Lovreković. Priručnik se u digitalnom obliku nalazi na sljedećoj:
www.fso.hr/wp-content/uploads/2019/08/NEPC-Hand-Book_HR_web.pdf
Na kraju je naša škola sudjelovala i na međunarodnoj konferenciji Inclusive Education for All: From Policy to Action koja je održana 7. svibnja 2019. godine u Zagrebu. Na konferenciji je sudjelovala ravnateljica škole Renata Cindrić i Mirta Balog Lovreković koja je prezentirala program naše škole u sklopu radionice Adressing Socio-Economic Inequalities.
Više o projektu možete saznati na mrežnoj stranici NEPC-a http://www.edupolicy.net/ ili na facebook stranici projekta https://www.facebook.com/Braveduproject/.
autor: Mirta Balog Lovreković
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |