DANI JABUKA I ZDRAVE HRANE
Učenici 4.c razreda, zajedno s učiteljicom Snježanom Duić, sudjeluovli su u eTwinning projektu pod nazivom Dani jabuka i zdrave hrane.
Njihovu knjigu s radovima možete pogledati na sljedećem linku:
POKUSI SU NOVA FORA
Učenici 4.c razreda, zajedno s učiteljicom Snježanom Duić, sudjeluju u eTwinning projektu pod nazivom Pokusi su nova fora. Njihove pokuse pogladajte na sljedećim linkovima:
/upload/os-vzganca-zg/images/static3/901/File/Pokusi%20su%20fora1.MP4
/upload/os-vzganca-zg/images/static3/901/File/Pokusi%20su%20fora%202.MP4
/upload/os-vzganca-zg/images/static3/901/File/Pokusi%20su%20fora%203.MP4
/upload/os-vzganca-zg/images/static3/901/File/Pokusi%20su%20fora%204.MP4
/upload/os-vzganca-zg/images/static3/901/File/Pokusi%20su%20fora%205.MP4
S ponosom objavljujemo da smo dobili nacionalnu oznaku kvalitete za tri eTwinning projekta koja su provedena u našoj školi!
ZAŠTO JE ČITANJE VAŽNO?
Učenici 6. c i d razreda izborne nastave engleskog jezika, zajedno sa svojom učiteljicom Mirtom Balog Lovreković, sudjelovali su tijekom drugog polugodišta u međunarodnom eTwinning projektu Zašto je čitanje važno?
Cilj projekta je bila razmjena inovativnih i kreativnih ideja koje bi iskustvo čitanja učinile privlačnom aktivnošću za učenike. Projektni partneri samostalno su birali aktivnosti koje su provodili u radu sa svojim učenicima, a rezultate su postavljali na zajedničkoj Twinspace stranici projekta.
Učenici naše škole čitali su knjige na engleskom jeziku. Odabrali smo tri teme: Earth day, Travelling i Food. Učenici su prema temama izabrali knjigu koja im se sviđa iz online Oxford knjižnice te napravili plakat i prezentirali ga na satu. Na taj način su osim vježbanja čitanja i proširivanja vokabulara na stranom jeziku vježbali i razumijevanje i usmeno izlaganje.
autor: Mirta Balog Lovrekovi
_________________________________________________________________________________
LET THE GAMES BEGIN!
Učenici 5. a razreda zajedno sa svojom razrednicom Mirtom Balog Lovreković sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu Let the games begin!.
Projekt je trajao cijelu školsku godinu, od rujna 2023. sve do kraja svibnja 2024. godine. U projektu su sudjelovale škole iz Francuske, Turske, Rumunjske i Hrvatske.
Tema projekta su tradicionalne igre našeg kraja. Danas kada su djeca stalno izložena online igrama nije loše naučiti ih i podsjetiti ih na igre koje su igrali njihovi roditelji ali i bake i djedovi.
Aktivnosti projekta su učenici odrađivali sa satu razrednika. Sve je počelo u rujnu kada su proslavili Europski dan jezika i kada su se upoznali svim školama partnera.
Nakon toga su krenuli sa izradom brošure u kojoj je svaka škola stavila nekoliko tradicionalnih igara s opisom kako se igraju. U prosincu su imali Božićno slavlje gdje su igrali tradicionalne igre i izrađivali čestitke.
U novoj godini su nastavili sa igranjem igara ali i iz drugih škola i država. U travnju su proslavili Međunarodni dan društvenih igara. Kako se kraj projekta približavao završavali su brošuru. Na kraju projekta su sve škole odigrale online Kahoot! kviz 24. svibnja kada su se svi pozdravili. Naša škola je osvojila 3. mjesto u kvizu.
Cijelu brošuru možete prelistati na ovom linku: https://rb.gy/9fkmmy
autor: Mirta Balog Lovreković
______________________________________________________________________________________
DJEVOJČICE U STEM-u
Učiteljica fizike Maida Birač zajedno s učenicama naše škole sudjeluje u eTwinning projektu Djevojčice u STEM-u.
Namijenjen je samo učenicama da bi im popularizirali znanost i potaknuti što više žena i djevojaka na uključivanje u znanost i povećali svijest o doprinosu žena u znanosti. Kroz projekt učenice imaju razne aktivnosti.
Prvi zadatak je bio izraditi logo projekta i učenice su uspješno odradile zadatak.
Drugi zadatak je bio sigurnost na internetu i autorska prava.
Kroz projekt učenice uče kako prepoznati i izbjegavati rizična ponašanja na internetu kako bi smanjile mogućnost izloženosti malicioznim namjerama, postavljanje sigurne lozinke na korisničkim računima s ciljem uskraćivanja teških povreda osnovnih ljudskih prav u digitalnom svijetu, o zaštiti autorskih prava kao osnovnog prava izražavanja i prezentacije vlastitih stavova i mišljena.
Treći zadatak je bio predstaviti učenice i školu kroz kratki filmić. Učenice su na zanimljiv i kreativan način predstavile sebe i školu.
Projektni zadatak je bio jedan dan u životu znanstvenice. Naše učenice su dobile znanstvenicu: ESTHER LEDERBERG i uspješno odradile zadatak predstavljajući jedan dan njenog života.
Intervju s znanstvenicama je posebno zanimljiva aktivnost i njoj su se najviše veselile. Ove godine na intervju su se pridružile znanstvenice: Jelena Bujan, Jelena Ciucci Matovina, Ivana Čavlina Tomašević, Mirela Beriša. Intervju se održao u ponedjeljak 12.2.2024. u 14 sati na Teams-u.
Ekipno natjecanje održalo se 8.3.2024. godine, a zadaci su pokrivali područje matematike, fizike, biologije i kemije.
Kao završna aktivnost projekta u svibnju se održao STEM festival u Ogulinu, a datum održavanja je 14. svibnja 2024.
Cijeli projekt se odrađivao digitalno što podrazumijeva primjenu najbolje prakse u zaštiti osobnih podataka kroz različite digitalne alate.
autor: Mirta Balog Lovreković
_________________________________________________________________________________________
ČAJANKA S TETOM JULIOM
3.c razred zajedno sa svojom učiteljicom Snježanom Duić sudjeluje u eTwinning projektu pod nazivom Čajanka s tetom Juliom.
Na prvoj čajanci, 8.11.2023.g., učenici su odslušali su priču Julie Donaldson - "Mjesta ima na metli svima", popili čaj uz keksiće, prepričali priču i odgovorili na pitanja sa listića, izradili likove iz priče i uz to se dobro zabavili. Fotografije možete pogledati na ovom linku: (20+) Facebook
Na drugoj čajanci, 26.2.2024.g., obilježili su Svjetski dan čitanja bajki. Učenici su poslušali bajku, nacrtali kako zamišljaju Grubzona i pjevali sa spisateljicom Juliom Donaldson pjesmu o Grubzonu na engleskom jeziku. Uz sve to popili su šalicu čaja i zasladili se Domaćicom. Fotografije i video zapis možete pogledati na ovom linku: (20+) Facebook
autor: Mirta Balog Lovreković
_____________________________________________________________________________________
100. DAN U ŠKOLI
Učenici 3.c razreda zajedno sa svojom učiteljicom Snježanom Duić priključili su se eTwining projektu 100. dan u školi. 7.2.2024. obilježili su 100. dan u školi.
Na zemljuvidu su pronašli 100 naziva mjesta, uzvisina i rijeka i pravilno ih prepisali, napisali su u skupinama 100 imenica, glagola i pridjeva i unijeli ih pomoću digitalnog alata Word art u oblak riječi, naučili su pjevati himnu 100. dan i vježbali 5 vježbi po 20 sekundi.
5.2.2024. učenici su imali sat bubnjanja koji im je poklonila Školska knjiga. Skladali su pjesmu od 100 nota u digitalnom alatu Chrome Music Lab.
100 poteza "mišem" kako bi dobili likovne radove po uzoru na umjetnika Jacksona Pollocka.
Sve fotografije i video snimke možete pogledati ovdje: OŠ. DR. VINKA ŽGANCA, ZAGREB (canva.com)
autor: Mirta Balog Lovreković
__________________________________________________________________________________
EUROPEAN DAY OF LANGUAGES 2023.
Učenici 6.c i d razreda, zajedno sa svojom učiteljicom engleskog jezika Mirtom Balog Lovreković, proslavili su u sklopu međunarodnog eTwinning projekta Europski dan jezika na satu engleskog jezika.
Sudjelovali su u izradi međunarodne eKnjige. Našu razglednicu, kao i cijelu eKnjigu, možete pogledati ovdje:
https://www.canva.com/design/DAFuhfrFG7o/vg1hIsRp-jtTjr54cVqtSw/view
autor: Mirta Balog Lovreković
stranicu uređuje: Mirta Balog Lovreković
DAN JABUKA 2022.
'Jedna jabuka na dan tjera doktora iz kuće van!' Upoznavanje učenika s utjecajem jabuke na naše zdravlje, koristima od jabuke, vrstama jabuka, načinom konzumiranja jabuke i proizvoda od jabuke, organiziranjem raznih predmetnih i međupredmetnih aktivnosti obilježiti Svjetski dan jabuka.
Ciljevi aktivnosti- Učenici će kroz razne aktivnosti upoznati: važnost jabuke u prehrani, koristi od jabuke, vrste jabuka, tekstove s motivom jabuke, jabuke prema obliku, boje i ukusu te nove web 2.0 alate za prikazivanje rezultata projekta. Pjevanje pjesama s temom jabuke i izrada likovnih radova u raznim tehnikama s motivom jabuke. Dramatizacija kratkih tekstova s temom jabuke.
Namjena aktivnost- Učenici će moći objasniti zašto je jabuka (voće) važna za zdravlje. Razlikovat će razne vrste jabuke. Učenici će biti samostalni u projektnoj nastavi te će moći predstaviti izvršene projektne aktivnosti drugim partnerima. Samostalno će koristiti digitalne alate radi prikazivanja izvršenih aktivnosti.
Dan jabuka 20. listopad 2022. godine, autor: Ana Muhar
Dan jabuka 20. listopad 2022. godine, autor: Snježana Duić
Dan jabuka 20. listopad 2022. godine, autor: Snježana Duić
PROJEKT CULTURAL CAPSULE
Napravit ćemo kulturnu kapsulu u koju ćemo pohraniti sve vrste kulturnih obilježja (poput tradicionalnih recepata, pjesama, fotografija, pjesama, kratkih filmova itd.) Učenici će upoznati različite kulture i usporediti ih sa svojom kulturom. Također ćemo se fokusirati na kulturu unutar kulture – kulturu Roma koji žive među nama i s nama. U ovom projektu svi će predstavnici predstaviti svoju kulturu i učiti o drugima. Usredotočit ćemo se uglavnom na jezike i kuhinju; međutim, nećemo izostaviti umjetnost i glazbu, kao ni sve vrste tipičnih običaja velikih blagdana. Naglasak će biti na sličnostima i učenju poštivanja i prihvaćanja razlika.
Ciljevi - Učenici stječu kulturnu svijest i izražavanje; razvijat će znanja o lokalnoj i europskoj kulturi i kulturnoj baštini; naučit će poštivati kulturnu raznolikost; ojačat će međukulturalnu kompetenciju.
- Učenici će izraditi višejezični rječnik o kulturnim obilježjima zemalja u projektu.
- Učenici će napisati međukulturalnu kuharicu tradicionalnih recepta.
autor: Snježana Duić
uređuje učiteljica RN Ana Muhar
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |